LADY 55+

Zajęcia dla Pań chcących zachować zdrową,  ładną sylwetkę i kondycję fizyczną. Ćwiczenia dostosowane są do wieku i możliwości ruchowych osób po 55 roku życia w taki sposób aby nie obciążać organizmu lecz go stymulować. Moim celem jest pomoc w poprawie komfortu życia a dzięki umiarkowanym ćwiczeniom fizycznym, które wzmacniają układ kostno-stawowy jak również stymulują układ nerwowy - jest to możliwe. 

Tabata

Czyli czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane 2 lub 3 razy w tygodniu w szybkim czasie pozwalają osiągnąć szczytową formę. Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie - zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest "skutkiem ubocznym" intensywnych ćwiczeń.

TBC

Total body condition - kształtowanie siły i wydolności organizmu,spalanie tkanki tłuszczowej . W zależności o formy przeprowadzenia zajęć używamy przyrządów tj. hantle, tubbingi, obciążniki, stepy, piłki, sztangi itp. Wzmacniane są wszystkie partie mięśniowe. Zajęcia dla początkujących i średniozaawansowanych

BUP

jw z ukierunkowaniem na brzuch, uda i pośladki

STEP & shape

Zajęcia wzmacniające wszystkie partie mięśniowe z wykorzystaniem stepu i innych przyborów. Choreografia podczas rozgrzewki jest prosta a ćwiczenia wzmacniające wykonujemy w naprzemiennym tempie- interwałowo , co pozwala spalić jeszcze więcej kalorii. Zajęcia nie są skomplikowane ale raczej intensywne. Dla wszystkich