FitRELAX

Jest to mój autorski program zajęć zawierający elementy Yogi, Pilatesu, Strechingu zachacząjąc juz o BodyArt i trening funkcjonalny z wykorzystaniem technik oddechowych i odpoczynku umysłowego przy jednoczesnym dużym zaangażowaniu mięśni (szczególnie istotne są tu m. głębokie). Wszystkie ćwiczenia są ze sobą związane i uzupełniają sie nawzajem, nie maja początku ani końca a dzięki technikom oddechowym i koncentracji sprawiają iż wykonujemy ćwiczenia wolno i świadomie. Trening ten kształtuje siłę, elastyczność, poprawia postawę ciała, wyszczupla. Ja nazywam go "leczniczym" w momentach lekkich przeciążeń czy przykurczów - zawsze pomaga!

An BALL

Zajęcia na dużych piłkach rehabilitacyjnych doskonale ćwiczą koordynację i równowagę oraz stabilizację ciała. Zaletą jest odciążony kręgosłup i stawy co czyni trening prozdrowotnym. Gdy trening jest bardziej intensywny (Pilates) wzmacniamy mięśnie głębokie co wpływa korzystnie na kręgosłup jak i na postawę ciała

Pilates

System ćwiczeń równomiernie wzmacniających i wydłużających całe ciało, zwłaszcza głębokie mięśnie szkieletowe, odpowiedzialne za prawidłową postawę.

STRETCHING

Rozciąganie , wysmuklanie, poprawa sprężystości mięśni i ścięgien. Polecany wszystkim którzy uprawiają regularnie aktywność fizyczną w celu pozbycia się zbędnych napięć w ciele.