STRONG nation- NOWOŚĆ!!! to zajęcia łączące w sobie elementy treningu siłowego i kardio, z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała. Muzyka towarzysząca treningom Strong idealnie współgra z ćwiczeniami wykonywanymi .Efekty Strong to m.in. wzmocnienie mięśni całego ciała oraz wyrzeźbiona, smukła sylwetka.Zajęcia Strong łączą w sobie trening siłowy, plyometryczny, funkcjonalny i kardio idealnie zsynchronizowane z muzyką. Ćwiczący pracują z wykorzystaniem masy własnego ciała, poprawiając tonus mięśniowy i wytrzymałość organizmu.

LADY 55+

Zajęcia dla Pań chcących zachować zdrową,  ładną sylwetkę i kondycję fizyczną. Ćwiczenia dostosowane są do wieku i możliwości ruchowych osób po 55 roku życia w taki sposób aby nie obciążać organizmu lecz go stymulować. Moim celem jest pomoc w poprawie komfortu życia a dzięki umiarkowanym ćwiczeniom fizycznym, które wzmacniają układ kostno-stawowy jak również stymulują układ nerwowy - jest to możliwe. 

Tabata

Czyli czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane 2 lub 3 razy w tygodniu w szybkim czasie pozwalają osiągnąć szczytową formę. Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie - zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest "skutkiem ubocznym" intensywnych ćwiczeń.

TBC

Total body condition - kształtowanie siły i wydolności organizmu,spalanie tkanki tłuszczowej . W zależności o formy przeprowadzenia zajęć używamy przyrządów tj. hantle, tubbingi, obciążniki, stepy, piłki, sztangi itp. Wzmacniane są wszystkie partie mięśniowe. Zajęcia dla początkujących i średniozaawansowanych

MAGIC BAR-sztangi

Jest to trening siłowy przy muzyce. Sesje treningowe znakomicie nadają się zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn ponieważ sami dobieramy obciążenie sztangi,żeby odpowiednio stymulować ciało do osiągania coraz lepszych wyników. W ciągu godzinnego treningu ze sztangą rozwijamy wszystkie duże partie mięśniowe, poznajemy ćwiczenia funkcjonalne oraz spalamy energię. Ćwiczenia z obciążeniem wzmacniają strukturę kostną co jest istotne w celu zapobiegania OSTEROPOROZIE- alternatywa siłowni...